Elektronikk

Ved spørsmål om eller kjøp av elektronikk henviser vi til vår kundeservice

Nedenfor er det ført opp en rekke spørsmål som kundeservice kan stille i forbindelse med bestilling av elektronikk. Det kan være lurt å være forberedt med noen detaljer.

Komfyrhette med etikett

Denne er plassert i rommet bak fettfilteret. Den har et ordrenummer og mer informasjon om akkurat din komfyrhette, som vi kan komme til å spørre etter.

Komfyrhette uten etikett

Hvis denne etiketten mangler, vil det hjelpe oss mye om du vet følgende:

• Hvor er motoren plassert? Er den innebygd i kjøkkenviften eller befinner seg på loftet/taket eller ute på fasaden?
• Hvis den er på taket/loftet; betjener denne motoren bare kjøkkenviften eller betjener den også våtrom (bad/WC/vaskerom)?
• Hvis du ser opp i rommet bak filteret og bare ser et spjeld som man kan åpnes og lukke, har du en kjøkkenvifte tilpasset sentralventilasjon. Vet du at du styrer en ekstern motor her også, så har du sentralventilasjon villastyring. Bor du i en leilighet og ikke styrer noen ekstern motor så har du sentralventilasjon leilighet.
• Har du LED-lamper eller halogenlamper i komfyrhetten? Er du usikker, kan du finne ut hvor mange lamper dere har og også oppgi om det er store runde eller runde små lamper. Vi har også modeller med firkantede halogenlamper.

Har du bilde på selve elektronikkassen (finnes både i plast og metall), kan den si oss svært mye.

Med vennlig hilsen Fjäråskupans kundeservice

Telefon : +4631-539340
E-post: info@fjaraskupan.se

Nyhetsbrev

Følg oss for inspirasjon, nyheter om produkter og mye mer.

Produktkatalog

Bestill eller les vår produktguide her

Produktkatalog 2023 Bestill

Fjäråskupan logo

© 2025 Fjäråskupan

Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å gi deg en best mulig opplevelse.

Lær mer